Доставка і оплата

ГоловнаДоставка і оплата

Доставка Нова пошта

1. Доставка на відділення, поштомат.

При замовленні від 1500 грн., доставка та комісія – БЕЗКОШТОВНО.
При замовленні до 1500грн., доставку та комісію сплачує клієнт.
 
2. Адресна доставка, доставка кур’єром до дверей.
При замовленні до 1500 грн., доставку та комісію сплачує клієнт
При замовленні від 1500 грн., доставку сплачує клієнт, без комісій
 
3. Магазин не несе відповідальності за термін доставки, за цілісність товару з моменту передачі товару перевізнику Нова пошта.

Оплата замовлення

  • Безготівкова сплата на наш банківський рахунок
  • Оплата карткою Visa/MasterCard (LiqPay)
  • Оплата зворотним платежем на відділенні Нової пошти

Обмін та повернення товару

Обмін та повернення товару, придбаного в інтернет-магазині www.irobot.ua, здійснюється у відповідності з «Законом про захист прав споживачів». Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром Умовою прийняття для гарантійного обслуговування комплектуючих в технологічній упаковці є обов’язкова наявність заводського комплекту поставки товару для транспортування.   Магазин не несе гарантійних зобов’язань, а товар (комплектуючі) знімаються з гарантійного обслуговування у випадках:

  • втрати(продажу) гарантійного талону та/або втрати (продажу) самого товару та/або документу, що підтверджує покупку;
  • експлуатації Споживачем виробу (комплектуючих) без підключення кабелів електроживлення до контуру заземлення на робочому місці, а також в результаті збитків, що виникли від невідповідності електро- кабельних та телекомунікаційних мереж вимогам діючих в Україні вітчизняних та міжнародних технічних стандартів (ДСТУ, ГОСТ, EN, ISO), норм та правил, а також внаслідок перепадів напруги в електромережі та/або раптового відключення(подачі) електроенергії;
  • збитку, в результаті недотриманням Споживачем правил експлуатації та/або використання виробів(комплектуючих) не по їх прямому призначенню;
  • порушення Споживачем пломб Виробника(Поставщика), виробів(комплектуючих) та наявності механічних пошкоджень, а також шкоди в результаті умисних (руйнівних) та/або помилкових (через незнання) дій Споживача;
  • наявність слідів стороннього втручання ззовні та/або виконання ремонту не в сервісному центрі, а також при попаданні всередину виробів (комплектуючих) сторонніх предметів, рідин, комах (живих та неживих організмів) і т.п.
  • при порушенні правил експлуатації виробу; некомплектні та/або неупаковані вироби(комплектуючі), – відсутність будь-яких обов’язкових елементів (компонентів) комплектації (базової конфігурації).
Кошик
Увійти

Ще немає аккаунту?

Створити аккаунт
Категорії продуктів