Доставка Нова пошта
1. Доставка на відділення, поштомат.
При замовленні від 1500 грн., доставка та комісія – БЕЗКОШТОВНО.
При замовленні до 1500грн., доставку та комісію сплачує клієнт.
2. Адресна доставка, доставка кур’єром до дверей. 3. Магазин не несе відповідальності за термін доставки, за цілісність товару з моменту передачі товару перевізнику Нова пошта.
При замовленні до 1500 грн., доставку та комісію сплачує клієнт
При замовленні від 1500 грн., доставку сплачує клієнт, без комісій
Оплата замовлення
- Безготівкова сплата на наш банківський рахунок
- Оплата карткою Visa/MasterCard (LiqPay)
- Оплата зворотним платежем на відділенні Нової пошти
Обмін та повернення товару
Обмін та повернення товару, придбаного в інтернет-магазині www.irobot.ua, здійснюється у відповідності з «Законом про захист прав споживачів». Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром Умовою прийняття для гарантійного обслуговування комплектуючих в технологічній упаковці є обов’язкова наявність заводського комплекту поставки товару для транспортування. Магазин не несе гарантійних зобов’язань, а товар (комплектуючі) знімаються з гарантійного обслуговування у випадках:
- втрати(продажу) гарантійного талону та/або втрати (продажу) самого товару та/або документу, що підтверджує покупку;
- експлуатації Споживачем виробу (комплектуючих) без підключення кабелів електроживлення до контуру заземлення на робочому місці, а також в результаті збитків, що виникли від невідповідності електро- кабельних та телекомунікаційних мереж вимогам діючих в Україні вітчизняних та міжнародних технічних стандартів (ДСТУ, ГОСТ, EN, ISO), норм та правил, а також внаслідок перепадів напруги в електромережі та/або раптового відключення(подачі) електроенергії;
- збитку, в результаті недотриманням Споживачем правил експлуатації та/або використання виробів(комплектуючих) не по їх прямому призначенню;
- порушення Споживачем пломб Виробника(Поставщика), виробів(комплектуючих) та наявності механічних пошкоджень, а також шкоди в результаті умисних (руйнівних) та/або помилкових (через незнання) дій Споживача;
- наявність слідів стороннього втручання ззовні та/або виконання ремонту не в сервісному центрі, а також при попаданні всередину виробів (комплектуючих) сторонніх предметів, рідин, комах (живих та неживих організмів) і т.п.
- при порушенні правил експлуатації виробу; некомплектні та/або неупаковані вироби(комплектуючі), – відсутність будь-яких обов’язкових елементів (компонентів) комплектації (базової конфігурації).